2017. április 17., hétfő

Új kedvenc: Tofu nuggets szendvics








Vegan Sunday Marketen találkoztam először a tofu nuggetsel. Igen igen, a Vegan Love által készített tofu nuggets szendvics volt az. Imádtam, nem tudtam betelni vele. A Bartók Béla úton sajnos azóta sem került bevezetésre, pedig nagyon vártam.

Egyszer csak szembejött velem egy videó facebookon: Hogyan készítsünk tofu nuggetset?!
Lustaságomat legyőzve,hirtelen elhatározást követően, a héten vettem natúr kukoricapelyhet. Tofu általában van itthon. Így hát neki is láttam, ennek a hihetetlenül bonyolult ételnek az elkészítéséhez.

Az eredeti receptet Katásítottam: szójatej helyett, csicseri lisztet használtam, a panírozás első fázisát(a lisztbe forgatást) nagyvonalúan kihagytam.

Mit is mondhatnék?! Azóta nincs megállás, tofu nuggets őrület van nálunk!!


Maga a nuggets gluténmentes, rajtunk áll hogy a bagett is gm legyen. Ha igen, akkor ez egy gluténmentes étel!


Recept


Hozzávalók:

1 csomag tofu (ízlés szerint natúr, füstölt.....)
csicseriborsó liszt
kedvenc fűszereink (gyros fűszerkeveréket használtam)
kukoricapehely
bagett, zöldségek (salátalevél, paradicsom...)






A tofut nagyobb darabokra vágtam, gyros fűszersóval fűszereztem (ebben már volt só, így azt külön nem szórtam rá). Csicseri lisztet sóval, vízzel palacsintatészta sűrűségűre kevertem. Beleforgattam a tofut, majd az előzőleg aprítógépben leaprított kukoricapehelybe hempergettem. Kiolajozott tepsiben ropogósra sütöttem.


Majd végül a szendvics összeállítása: félbevágott bagettbe salilevelet, paradicsomot és a nuggetset tettem. Veganézzel vagy más szósszal még meg lehet bolondítani.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...