2017. április 22., szombat

Csicseri gyros pitában





Pinteresten láttam egy vegán gyros receptet. Nagyon megtetszett, hogy tofu és szejtánmentes.

Csicseriborsót amúgy is kifejezetten szeretem. Többféle képpen szoktam készíteni, ezt a fűszeres változatát: így gyros formájában pitába töltve, vagy főzök mellé rizst és friss salival tálalom.

Ma például burgonyát kockáztam fel, összekevertem őket. Tepsiben kókuszzsírral ropogósra sütöttem.



A recept teljesen egyszerű! A csicserit kevés olajon, fűszersóval( nekem a sült kacsa a kedvencem) alaposan megszórva, ropogósra sütjük. Közben előkészítjük a zöldségeket: saláta levél, paradicsom, hagyma, uborka....
Ízlés szerint valamilyen vegán joghurtba fokhagymát reszelünk, sózzuk. Összeállítjuk a gyrost, és jóízűen elfogyasztjuk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...