2015. március 30., hétfő

Almás chia puding - Superfoodos reggeli :)




Ezen a szép vasárnap reggelen kezdem a saját Nyers Kihívásomat :) Tegnap alaposan felkészültem rá a kedvenc piacomon a Csörsz utcában, minden földi jóból került a táskámba :)

Nagyon érzem már a tavaszt, a szervezetem vágyik a megújulásra, a salakanyagoktól való megtisztulásra. Ezért is döntöttem egy egyhetes nyers kúra mellett. Ez a második nyers kihívásom. Sok pozitív tapasztalatom volt az előzőnél, kíváncsian várom az új élményeket :)

A mai reggelt a szokásos  Kovaföldes vizemmel indítottam, majd Almás chia pudinggal folytattam.




 Almás chia puding recept 



Hozzávalók:


500 ml növényi tej (Nálam most máktej)
5 ek. chia mag
1 db alma
4 ek. agave szirup
vanilia



Egy tálba öntjük a növényi tejet, bele tesszük a chia magot, időnként megkeverjük. 45-60 percig állni hagyjuk, amíg a chia megduzzad. Végül belereszeljük az almát, agave sziruppal, vaniliával ízesítjük. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...