2018. december 11., kedd

Az 5 legnépszerűbb bejegyzés a Blogon!



Sziasztok!


Jó ideje volt az utolsó bejegyzés az oldalon! Sok minden történt az elmúlt években, most újra elkezdtem csinosítgatni, frissíteni a Blogom! :)

Folyamatosan szoktam figyelni, mik azok a bejegyzések, amikre szívesen kattintatok!
Ebből készítettem most egy Top 5ös listát, a Kedvenceitekből! 



5. Lencsehurka


Ez az étel családi, baráti körben eddig minden alkalommal nagy sikereket hozott! Hálás vagyok, mert a családom mindig elfogadó volt velem vegetáriánusként, majd vegánként is! A barátaim többsége: vega vagy vegán. Igazi haspókok, akik nagyon jól főznek! A többiek meg nyitottak erre az életmódra. Szóval jó dolgom van!

Ennyi idő távlatából is azt mondom, hogy ez egy igazán jó recept! Barna rizsből készül, ami egészséges, gm. Megállja a helyét még ma is! Nálunk Karácsonykor biztosan ott lesz az ünnepi asztalon!


















4. Vegán sajt

Növényi sajtból a saját házira esküszöm! Nekem ez a kedvenc receptem: időtakarékos, egészséges, gluténmentes, olajmentes. Még anyukám találta egy német nyelvű oldalon, évekkel ezelőtt!
Szoktam még nyers vegánokat is készíteni mandulából, kesuból.

Boltban kaphatóak közül a  Say Cheez Raw érlelt, bio nyers vegán sajtjai a nagy szerelem! Ha Pesten jártok látogassátok meg őket a Szabolcska Mihály utcában! Isteni nyers sajttálat a Slow Foodiezban se hagyjátok ki, saját készítésű krékerekkel!

Visszatérve, szoktam olyat is csinálni, hogy a tésztát fagyasztott zöldségekkel kifőzöm, leszűröm, és ilyen öntet megy rá. Egy jégsalit elrágcsálok mellé. Gyors ebédnek tökéletes!























3. Rakott karfiol

Imádom a rakott ételeket! Idén még a rakott burgonyát is megszeretették velem, pedig azt még gyerekként se igazán ettem meg! Itt is visszaköszön a sajtszósz, amit azért is szeretek még, mert mindig van itthon hozzá minden. Nem kell boltba menni joghurtért......


















2. Csicseri pörkölt

Ezen meg vagyok lepődve, hogy ilyen sok megtekintése van ennek az ételnek! Másra gondoltam volna! Mondjuk a gnoccira vagy a lencsehurkára.

Persze a csicseriborsót olyan sokféleképpen fel lehet használni. Mostanában főként liszt formájában főzök belőle. Tökéletes gluténmentes panírozáshoz, Isteni omlett süthető belőle!

Nyáron pitába töltöttem a fűszerekkel pirított főtt csicserit, sok zöldséggel, növényi joghurttal. Humusz friss salival hmmm! Finom, laktató, egészséges alapanyag! Jó fehérjeforrás! Egyétek bátran!




1. Vegán piskóta

Hát igen! Egy jó vegán piskóta az egy Alaprecept a konyhában! Ez a recept Zsuzsi barátnőm nevéhez fűződik, ugyanis ő kísérletezte ki annak idején. Gluténmentes változatán dolgozom!




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...